15 Aralık 2008 Pazartesi

Twilight Alacakaranlık Online İzle 2008 [Yenilendi]




Twilight'i Dvd Kalitesinde İzlemek İçin Tıkla..

Yapım : 2008
Ülke : Amerika
Tür : Drama
Süre : 122 dakika
IMDB Puan : 5.9/10

Oyuncular
Kristen Stewart, Bella Swan
Robert Pattinson, Edward Cullen
Billy Burke, Charlie Swan
Ashley Greene, Alice Cullen
Nikki Reed, Rosalie Hale
Jackson Rathbone, Jasper Hale
Kellan Lutz, Emmet Cullen
Peter Facinelli, Dr. Carlisle Cullen
Cam Gigandet, James
Taylor Lautner, Jacob Black

Özet : On yedi yaşındaki Isabella Swan babası Charlie ile birlikte yaşamak üzere küçük bir kasaba olan Forks, Washington’a taşınır. Burada yüz sekiz yaşında bir vampir olup, on yedi yaşında görünen gizemli sınıf arkadaşı Edward Cullen ile tanışır. Edward’ın ilk başlarda romantizmden uzak durmaya çalışmasına rağmen sonrasında bir birlerine aşık olurlar. Üç göçebe vampir James, Victoria ve Laurent geldiğinde Bella’nın hayatı tehlikeye girer ve Edward’ın ailesi Alice, Carlisle, Esme, Jasper, Emmett ve Rosalie onun hayatını çok geç olmadan kurtarmak için uğraşırlar.








27 yorum:

Anonymous dedi ki...

film süper goruntu kalitesi daha ii olur bide alt yazılısını eklerseni daha ii olacak elinize saglık tsklr ama alt yazılı olanını eklemeyi unutmayın

Anonymous dedi ki...

yha hiçbi film çalışmıo :((

şehmuz on 6/2/09 18:37 dedi ki...

Film Onarılmıştır İzleyebilirsiniz..

Anonymous dedi ki...

flim süperdi konusu herşeyiylşe

Anonymous dedi ki...

insn ne olursa olsn hç bir zmn wzgwcmemeli ne skilde olursa olsn bir vanpir bile olsa film dehset ti tek klimesyle mükmmel

Anonymous dedi ki...

ellerinize sağlık...kitaplarınıda okuyorum. filmin devamını merak edenler 2. ve 3. kitaplarınıda okusunlar yeniay ve tutulma gerçekten tavsiye ederim...

Anonymous dedi ki...

ya kaç sitede islemek için urastım bütün videolar bosuk çıktı sononda brda isledim süper bi film ekleyenlere tesekkur

adsız on 25/2/09 21:40 dedi ki...

beni eğer edward ısırcaksa seve seve vampir olurum :P

Anonymous dedi ki...

kitabına kıyasLa bu hiçbişey çok boş ..
ama fiLm gerçekten güzeL
tavsiyem kitabı ..
yeni ay ve tutuLma da çok güzeL
ama yeni ayda jacob çok geçiyo bi böLümü sıkıcı ..

Anonymous dedi ki...

kitapta anlatılanların daha kısa bir özeti film evet...ama kitaptaki ruhu bu kadar güzel yansıtabilen oyuncularla çevrilmiş bir film olduğu içinde seyrederken ambiyansa kapılabileceğiniz bir film..

Anonymous dedi ki...

romeo juliet mi desem askın gücü mü desem ne desem boş ama film gercekten izlenmeye degermiş

dami* on 4/3/09 01:00 dedi ki...

teşekkürler!
cok güzel ya.. son zamanlarda izlediğim en iyi film.. ayrıca kitapları harika..ilk kitabı bitirip öyle izlemek istemiştim:) 2. kitaptayım şuanda gayet güzel gidiyo kitapları da tavsiye ederim.. film için tekrar çok teşekkürler..

Anonymous dedi ki...

tek kelimeyle süperdi...

Anonymous dedi ki...

muhteşemmmm ya kitabını okuyordum sonra filmini izliyim bari dedim süperrrrrr...şu an 3. serisi olan tutulmayı tutkuyla okuyorum :D:D gerçektende kitapta dahada ayrıntılarıyla güzel bi şekilde verilmiş. yeniay'ın büyük bölümü sıkıcı sonrası tabii maceraya devam...tutulma harika şuan 185. sayfasındayım. Okumanız tavsiyemmm...




1.alacakaranlık
2.yeniay
3.tutulma
4.?(çıktımı çıkmadımı onuda bilmiyorum)
5.?(çıktımı çıkmadımı onuda bilmiyorum)
6.?(çıktımı çıkmadımı onuda bilmiyorum)

Anonymous dedi ki...

kitabın 3 kitabı şuan türkçe ve bn bnları okudm filmide seyrettm sinemada .. okumus olsam bile tkrar tekrar buyulendm cok tavsiye ederim süper bi film ... sanrm 4. kitabının türkçesi cıkmak üzere tutulma dha yeni cıktıgı icin bilemiorm

Anonymous dedi ki...

bence film suupperr ama bu sitede görüntü kalitesi cok düşük.lütfen daha güzelini daha kalitelisini çekin ve de biraz çabuk olun

merve on 11/3/09 17:41 dedi ki...

ya ben böl gsl film görmedim ya çok kötü etkilendim acayippp yaaaa ama edwardın gercek hali tipsiz olunca soğudum yaaaaaaawwwww

Nisa dedi ki...

alakası bile yok edward mı tipsizzz.yuhh yani ona tipsiz dieni de ilk defa görüyom.


nese ben film hakkındaki düşüncelerimi sölim.ben zaten bütün kitaplarını okumuştum sinemasına da gitmiştim ama o kadar süper ki insan izlemekten doymuyoo! Mükemmel bi film ama kitapta daha çok ayrıntı var burada hemen geçiyolar kitabını da okuyun alacakaranlık sadece 407 sayfa hemen bitiyo.:)

sevda dedi ki...

edward'ın(Robert Pattinson) gerçek haline aslında tipsiz denemez.neden dediğini resimlerinden anlarsın.biraz havalı pozlar vermiş o yüzden.e tabii kide verecek öle pozlar sanırm mankan.ve ayrıca YAKIŞIKLI.

akıllı dedi ki...

mükemmel bir kitap..yaaaaa...insan elinden bırakamıyo ben 3 kitabı da okudum 4. nün konusunu biliyorum...kısaca bi özetliycem..edward ve bella evleni balodayken bella hamile olduğunu öğrenir...renesme(edward ve bellanın bebeği)yarı insan yarı vampirdir.ancak bella bi insan olduğu için bu çok zor olur çünki sonuçta renesme yarı vampir bellanın karnındayken bellanın kanını emer..ve bella ölmek üzeredir ancak edward buna izin vermez ve bellayı vampir yapar...mutlu son..Emmettı sevenler için söliim bu kitapta Emmettın baya yeri varmiş bellayla sürekli dalga geçiyomuş felan...Ayrıca 4. kitap Edwardın ağzından büyğk ihtimalle o da mükemmeldir...

Arethusa dedi ki...

1) Alacakaranlık- Twillight
2) Yeniay- New Moon
3) Tutulma- Eclipse
4) ........- Break Down (Henüz Türkçe'ye çevrimedi)
5) ........- Midnight Sun (Henüz Türkçe'ye çevrilmedi)

Toplam beş kitaptan oluşan bir seri; ilk dört kitap Bella'nın ağzından, serinin son kitabı ise Edward'ın ağzından kaleme alınmış.
Kitapta, ki özellikle ilkinde, çok fazla yazım hatası bulunmaktadır.
Bundan sonra olacaklar hakkında da arkadaş yorum yazmış; Edward, Jacob'ı tercih eden Bella'yı bir şekilde kabul edecek. Ve evlenecekler..
Sonrasında Bella hamile kalacak, ama bir ay içerisinde gelişen bebek dikkatleri üzerine çekecek. Doğumda çok kan kaybeden Bella'yı vampir yapmaktan başka şansı kalmayacaktır Edward'ın..
Onlar erdi muradına, biz çıkalım kerevetine.. :p

Ve filmdeki Edward'ın çokta iyi olmadığını bende düşünüyorum.. Stephanie Meyer o kadar güzel tasvirlemiş ki Edward'ı; ve doğaüstü güzelliğini.. Doğada hiçbir şey onun gibi olamaz; ya da insanların hayalgüçlerinde yarattığı şeyle kıyaslanamaz.
Ama doğada bulunan canlıların arasından bu rol için uygun olduğunu düşünebiliriz :)

Anonymous dedi ki...

yaaaaa ben yerim edwartı yaa çook tatlı ayy aşkım benim çok tatlı ama bella ya sinir oldum yana ya :):D ama edwwart daa yana başlarda kusmakta haklıyd yana ya bende görsem bende kusarım yana:D

Anonymous dedi ki...

film kitaptan daha iyi. kitapta sırf bellanın edward a duyduğu aşk var. filmde her şey daha derli toplu: aşk, aksiyon... ayrıca filmdeki bella kitaptakinden daha iyi, daha karizmatik ve daha güçlü. tüm kitapları okudum. en iyi kitap 3 bence. diğerlerini, özellikle son kitabı beğenmedim. hikaye çok güzel, böyle bir hikayeden daha iyi kitaplar çıkabilirdi.

Anonymous dedi ki...

AlacaKaranlık ve Yeniay herkezi büyülüyor..! Ancak Tutulma'da Bella'nın Jacop'a hissetikleri işi bozuyor...Bu nedenle tutulma çok sayıda eleştiri aldı...4.kitap güzel olmasına karşın...Bella Edward'ın aşkını hak etmiyor.Edward onu hiç bişey aramadan seviyor ama Bellanın bu sözleri insanı çıltırtıyor.
Seni daha çok seviyorum..=S

cnm dedi ki...

bazı yerleri cooook sıkıcı ama 3.bölümün ortaları sper

Anonymous dedi ki...

ııııııııııııyyyyyyyyy igrenti çok bayık bu ne oööh geldi izlerken

Anonymous dedi ki...

Bella kesinlikle Edward'ı haketmiyor.. İşi gücü Jacob... Kitabı okurken favorilerim Edward ve Emmet'tı..Ama artık açık ara farkla Emmet..Kesinlikle çok hmmm ateşli:)

Yorum Gönder

1) Öncelikle, kesinlikle küfür etmiyorsunuz.

2) Eğer önceki yorumlardan birine cevap veriyorsanız kime cevap verdiğinizi belirtiyorsunuz.

3) Web siteni reklamı yapmak yasaktır.

4) Yorumunuza gelen cevapları görmek için E-posta yoluyla abone ol seçeneğine tıklıyorsunuz

5) Teşekkürler eline sağlık vb gibi yorumlar yayınlanmaz

 

Full Online Film İzle,İndirmeden Sinema Seyret Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template