25 Mart 2009 Çarşamba

Ceza - Ne Benim Klip ( Yeni )






Ceza - Ne Benim - Sözler

Eğil duyduğun ses benim, babam bir tane benim,
Danyal Özçalkan benim, kral babamdır benim,
Ailem yıldızım benim, kader kısmetse benim,
Ökesi delisi benim, ölüsü dirisi benim..


Savaşı barışı benim, baharı ve kışı benim,
Yazı ve hazanı benim, yazı ve turası benim,
Yaşı ve kurusu benim, taşı ve toprağı benim,
Hasmı ve ortağı benim, kolayı ve zoru benim,
Sarayı ve hanı benim, ghettosu ve damı benim,
Çamuru ve kumu benim, kavgası ve zoru benim,
Batısı doğusu benim, güneyi kuzeyi benim..

Meleği feleği benim, kalburu eleği benim,
Halayı düğünü benim, mektebi alayı benim,
Sorunu çözümü benim, yanlışı doğrusu benim,
Yalanı gerçeği benim, suçu cezası benim,
Parası ve pulu benim, biberi ve tuzu benim,
Sahtesi gerçeği benim, selamı ve selası benim,
Kazası belası benim, yemeği ve aşı benim,
Yedeği ve ası benim, keleği ve hası benim,
Bayramı ezası benim, siyahı beyazı benim,

Esmeri sarısı benim, yeşili elası benim,
Dolusu ve boşu benim, olgunu ve hamı benim,
Çobanı hamalı benim, içi de dışı da benim,
Başı da sonu da benim, ağlayıp gelende benim,
Gülmeden gidende benim, eğlenip gerende benim,
Seslenip susanda benim, duymayıp geçende benim,
Durmayıp koşanda benim, sığmayıp taşanda benim,
Eleği ve tası benim, eli ve ayağı benim,
Gözü ve kulağı benim, yolu ve dağı da benim,
Kolu ve bacağı benim, uçanı kaçanı benim,
Okulu ocağı benim, pisi ve temizi benim,
Akıl hocası benim, fakir akıllı benim, almadan verende benim,
Uymayıp yazanda benim, değmeden geçende benim,
Dik duran insanda benim, ağlayan insanda benim,
Son gülen insanda benim, sahnesi perdesi benim,
Mikrofonu sazı benim, ilham ve perisi benim,
Asrı ve senesi benim, hısım ve hasımda benim,
Kasınç ve zevkte benim, hepsi önümde benim,
Uçarı haşarı benim, tutarlı tutarsız benim,
Eski ve yenide benim, sesli ve sessiz de benim,
Sığı ve derini benim, kılı ve tüyü de benim,
Sırrı ve meçhulü benim, görünen o köyde benim,
Bölünen ekmekte benim, sönemeyen ışıkta benim,
Bitmeyen dertlerde benim, dinlenen her şarkı benim,
İnleyen her nağme benim, dinmeyen her sancı benim,
İnmediğim her katta benim, yağan her yağmurda benim,
Doğan her güneşte benim, boğan kolda elde benim,
Çağlayan ırmakta benim, yaşlanmış aşlarda benim,
Boş kalmış kalplerde benim, anlaşmış düşmanda benim,
Düşmandım pişmanda benim, suçlandım masumda benim,
Kuşkuyla bakanda benim, coşkuyla akanda benim,
Korkuyla kalanda benim, bahçeye dalanda benim,
Yağmurdan kaçanda benim, alkışı alanda benim,
Orta parmaklarda benim, hep sona kalanda benim
En önde gidende benim, değnek yok elimde benim,
Efsunlu gizemde benim, bazen karnı açta benim
Bazen karnı tokta benim, sade gördüğüm mü benim,
Bence görmediğim de benim, en uzak diyarda benim,
Gördüğüm kabusta benim, yazılmış tarihte benim,
Bekleyen atı de benim, inandıklarımda benim
İnanmadıklarımda benim, hancıyla yolcuda benim,
Dünyaya gelende benim, dünyadan gidende benim..

0 yorum:

Yorum Gönder

1) Öncelikle, kesinlikle küfür etmiyorsunuz.

2) Eğer önceki yorumlardan birine cevap veriyorsanız kime cevap verdiğinizi belirtiyorsunuz.

3) Web siteni reklamı yapmak yasaktır.

4) Yorumunuza gelen cevapları görmek için E-posta yoluyla abone ol seçeneğine tıklıyorsunuz

5) Teşekkürler eline sağlık vb gibi yorumlar yayınlanmaz

 

Full Online Film İzle,İndirmeden Sinema Seyret Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template