25 Mart 2009 Çarşamba

İrem Hayalet Sevgilim Dinle




Ceza mı bu?
Çektigim çile mi?
Yillardir tuttuğum nöbet bitmeyecek mi?
Bir küçük kartanesi gibiyim avucunda eriyen.. Dön bebegim..
Gözyaslarını görürsem erir kanatlarım.. Uçamam rüyalarında yanına..
Sonsuzluk senle basladı.. O küçük dünyamda..
Unutma gittiginde yarım kaldım..
Çöllerdeyim yanıyorum.. Kutuptayım üşüyorum..
Ceza benim çekiyorum.. Ne olur dön..
Uzanıyorum tutamıyorum..özlüyorum ağlıyorum.
Yasak mısın anlamıyorum.. Ne olur dön..

the homework

2x
Sevmesen de beni.. Özledim sesini.. Git desem de yine gitmesen..
Yıllardır çektiğim bu hasret mi çile mi? Haram mısın bana bir bilsem..

Bebeğim benim... Hayalet sevgilim..
Bebeğim benim... Hayalet sevgilim..

0 yorum:

Yorum Gönder

1) Öncelikle, kesinlikle küfür etmiyorsunuz.

2) Eğer önceki yorumlardan birine cevap veriyorsanız kime cevap verdiğinizi belirtiyorsunuz.

3) Web siteni reklamı yapmak yasaktır.

4) Yorumunuza gelen cevapları görmek için E-posta yoluyla abone ol seçeneğine tıklıyorsunuz

5) Teşekkürler eline sağlık vb gibi yorumlar yayınlanmaz

 

Full Online Film İzle,İndirmeden Sinema Seyret Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template