4 Eylül 2008 Perşembe

İtalya'da Aşk - The Lizzie Mcguire Movie (2003) Online İzle




























imdb puanı : 4.8/10
Yapım : 2003, ABD
Tür : Aile / Komedi / Macera / Müzikal / Romantik / Gençlik
Yönetmen : Jim Fall
Senaryo : Ed Decter, John J. Strauss, Susan Estelle Jansen
Oyuncular : Carly Schroeder, Hilary Duff, Jake Thomas, Robert Carradine, Jody Racicot, Claude Knowlton, Adam Lamberg, Clayton Snyder, Ashlie Brillault, Brendan Kelly, Yani Gellman, Alex Borstein, Hallie Todd
Yapımcı : Yani Gellman
Görüntü Yönetmeni : Jerzy Zielinski
Müzik : Cliff Eidelman
Süre : 1 saat, 30 dk.
Gösterim Tarihi : 26 Eylül 2003





KONU:
Lizzie McGuire ve kankaları Gordo, Kate ve Ethan okulu halletikten sonra İtalya'ya doğru bir yolculuğa çıkıyorlar. Çizme onlar için daha önce yaşamadıkları duyguların ve deneyimlerin beşiğine dönüşecektir.
Pop yıldızı olmanın ne demek olduğunu tadan, arkadaşlığın kıymetini keşfeden grubun, kendi ülkelerinden yola çıkan beklenmedik ziyaretçileri de olacaktır...
The Lizzie McGuire Movie, Disney kanalının ünlü şovu. 2000-2001 yıllarında 65 bölüm olarak yayınlanan komedi şimdi de beyazperdede.


5 yorum:

KaBuSsS dedi ki...

cokk güzel bi film daha once mılyon kez izlemişimdir :) genelde zaten hillary duff filmleri sagLam oluyo

AxSiWeLeT dedi ki...

bu film gerçekten izlemeye değer derecede güzel bir film hillary bacınında zaten ayrı bi güzelliği var :D

Adsız dedi ki...

gusel flm

Adsız dedi ki...

arkadaslar bn filmin son 2o dakikasını izleyemiyorum megavideo donuyo üyelik falan istiyo galiba yardımcı olabilirmisiniz????????
ne yapmam gerekiyo????

Adsız dedi ki...

Yha bnde izleyemedim lütfen hangi siteden tamamını izleyebiliriz söylermisiniz?

Yorum Gönder

1) Öncelikle, kesinlikle küfür etmiyorsunuz.

2) Eğer önceki yorumlardan birine cevap veriyorsanız kime cevap verdiğinizi belirtiyorsunuz.

3) Web siteni reklamı yapmak yasaktır.

4) Yorumunuza gelen cevapları görmek için E-posta yoluyla abone ol seçeneğine tıklıyorsunuz

5) Teşekkürler eline sağlık vb gibi yorumlar yayınlanmaz

 

Full Online Film İzle,İndirmeden Sinema Seyret Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template